Otoczenie gospodarcze każdej firmy z dnia na dzień coraz bardziej komplikuje się i zwiększa swoją dynamikę.

Ustawowe obowiązki informacyjne firm, działania public relations, jak również rosnąca świadomość społecznej odpowiedzialności biznesu powodują, że stale przybywa osób i podmiotów aktywnie zainteresowanych działalnością gospodarczą prowadzoną w ich najbliższym otoczeniu. Wszystkie te osoby i podmioty wraz z właścicielami, pracownikami, dostawcami i klientami stanowią różne grupy interesariuszy. Prawidłowa komunikacja i relacje z interesariuszami jest obecnie jednym z istotniejszych uwarunkowań powodzenia biznesu.

Relacje z interesariuszami

Wspieram zainteresowane firmy w tworzeniu strategii współpracy z interesariuszami.

Doświadczenie mediacyjne bardzo pomaga w mitygowaniu emocji przy prowadzeniu rozmów i negocjacji ze społecznościami lokalnymi na przykład przed rozpoczęciem inwestycji liniowych i innych inwestycji pożytku publicznego. Inwestycje te często pociągają za sobą konieczność wywłaszczeń, wykupów gruntów czy też ustanowienia służebności. Przeprowadzenie wielu spotkań mediacyjnych, podczas których przedstawiana jest konsekwentna i uczciwa oferta skierowana do interesariuszy bezpośrednio zainteresowanych realizowaną inwestycją, pozwalają później na sprawne jej prowadzenie, unikanie opóźnień i niepotrzebnych kosztów.